Kawasaki KX450F nowy model na rok 2011

Kawasaki KX450F 2011

Cechy modelu na rok 2011:

Potężna moc z układu wtrysku paliwa
Jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 449 cm3, wyposażony w układ wtrysku paliwa zapewnia potężną dawkę mocy od wolnych po wysokie obroty. Duży zapas mocy i szybkie reakcje przepustnicy dają zawodnikowi atut dynamicznej jazdy od samego startu. Dodatkowo wtrysk paliwa redukuje zjawisko opóźnienia w nagłym przyspieszeniu, zwłaszcza po skoku.

Układ wtrysku paliwa niewymagający baterii
Układ wtrysku skonstruowany specjalnie na potrzeby motocrossu jest wyposażony w małą jednostkę ECU i działa bez baterii, dzięki czemu obniżono zbędny ciężar. Wtrysk paliwa eliminuje potrzebę regulacji ustawień silnika do specyfiki toru i warunków pogodowych.

Lekka pompa paliwowa
Lekka aluminiowa pompa paliwowa o płaskiej podstawie została umieszczona w plastikowym zbiorniku paliwa. W modelu 2011 kąt ustawienia pompy paliwowej został zmieniony na 55˚ po to, by poprawić jej niezawodność.
Aby zapewnić stabilny dopływ paliwa podczas dynamicznej jazdy motocrossowej, pompę paliwową wyposażono w gumową osłonę filtru paliwa, która obejmuje otwór wlotowy i spełnia rolę rozgałęziacza ciśnieniowego. Przewód powrotny paliwa z regulatora ciśnienia sprawia, że paliwo zawsze znajduje się w rozgałęziaczu.

Zestaw do kalibracji KX FI (opcja)
Zestaw do kalibracji KX FI jest używany przez ekipy Kawasaki zarówno w Europie jak i w USA. Umożliwia doświadczonym jeźdźcom ustawienie charakterystyki silnika (poprzez przepisanie map danych) stosownie do indywidualnych preferencji, rejestrowanie parametrów jazdy i ich analizę do precyzyjnego tuningu.

Wyścigowe zawieszenie
Widelec Kayaba AOS (Air-Oil-Separate) to konstrukcja, w której olej i powietrze znajdują się w oddzielnych komorach. Gwarantuje stabilne tłumienie wstrząsów podczas długich przejazdów. Uszczelki widelca o niskim współczynniku tarcia wspomagają płynność działania. Lżejsze elementy budowy wewnętrznej w sumie obniżają ciężar o 100 g.
Zmodyfikowane ustawienia tłumienia są dopełnieniem zmian zastosowanych w ramie i kołnierzach osi przedniej, poprawiają skuteczność działania i efektywność pochłaniania energii. Wyjątkowo twarda powłoka DLC (Diamond-Like Carbon) na zewnętrznej powierzchni wewnętrznych rur widelca redukuje tarcie ślizgu (i zacinanie się), a tym samym poprawia komfort jazdy. Powłoka jest równie skuteczna, gdy widelec podlega oddziaływaniu sił poprzecznych, które zwykle utrudniają poślizg – zwłaszcza w zakręcie. Podwyższona twardość powierzchni minimalizuje również ryzyko zadrapania i uszkodzenia rur.

Amortyzator tylny
Zmodyfikowane ustawienie tłumienia amortyzatora tylnego dopełnia zmian w konstrukcji ramy i kołnierzy osi przedniej. Efektem jest lepsze działanie i skuteczniejsze tłumienie. Amortyzator tylny posiada podwójną regulację sprężania, która umożliwia jej ustawienie osobno do dużej i małej prędkości. Cylinder zbiornika amortyzatora tylnego został pokryty powłoką Hashima Coat. Zmniejszone tarcie gwarantuje płynne działanie zawieszenia.

Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta www.kawasaki.pl

Krótki adres URL: http://motocross.dirtarena.pl/?p=449

Nadchodzące wydarzenia

  • Events are coming soon, stay tuned!

ANKIETA

Motocykle jakiej marki uważasz za najbardziej niezawodne?

Zobacz wyniki głosowania

Loading ... Loading ...
sezon MXGP 2015 - oglądaj NA ŻYWO
Promocja imprez Motocross
sezon MXGP 2015 - oglądaj NA ŻYWO
Copyright © DIRT ARENA™ Wszelkie pozostałe znaki towarowe i nazwy firm, zamieszczone w matriałach publikowanych należą do ich właścicieli. Znajdź nas w Google+